poniedziałek, 1 czerwca 2015

Dzień Dziecka w liczbach ;)

Policznik - taca ze składanymi nóżkami

Niektórzy być może pamiętają, że już kiedyś popełniłam bardzo podobną tacę (tutaj). Z reguły nie powielam przedmiotów, bo uważam, że właśnie to jest jedna z fajnych cech rękodzieła - jego unikatowość. W tym przypadku obydwie tace zostają w jednej rodzinie :) Myślę, że kuzyni nie będą mieli sobie za złe... Mimo to wprowadziłam pewne zmiany w rozkładzie kolorów, więc nie są to jednak identyczne egzemplarze :)


taca z nóżkami

 Poza swoim głównym przeznaczeniem tace mogą też służyć jako podstawki pod laptop, itp.

taca decoupage

Mam nadzieję, że obydwa chłopaki będą miały z nich pożytek i frajdę :)

tacka

tacka z nóżkami

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna taca, rozrywka i nauka w jednym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Między innymi takie właśnie funkcje ma spełniać :) Dziękuję! :)

      Usuń
  2. Fajna taca/podstawka:) Świetnie ją ozdobiłaś i na pewno spodoba się chłopakom:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna,ładna kolorystyka :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Taka jasna i pozytywna, zachęcająca do jedzenia i... liczenia ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Bardzo fajne :) Kiedyś też chciałam się zająć decoupage'm, ale jakoś mi nie wyszło :( Piękne rzeczy w ten sposób powstają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja polecam w wolnej chwili spróbować ;) przyjemna sprawa, choć czasochłonna :)
      Pozdrawiam!

      Usuń