sobota, 25 kwietnia 2015

W eterze :)

KRK - podkładka pod kubek

Miałam ostatnio ogromną przyjemność gościć w krakowskim radio KRK FM i powiedzieć trochę między innymi na temat decoupage'u i rękodzieła w ogóle. Powstała z tej okazji podkładka pod kubek - spersonalizowany prezent dla pana redaktora musiał być! :)
Ku mojemu zdziwieniu, sklepy dla plastyków nie mają w swojej ofercie wzorów z logo tej stacji radiowej ;) musiałam więc trochę bardziej się postarać i pokombinować. Mam nadzieję, że podkładka wyszła ok, i że będzie dobrze służyć :)

 

8 komentarzy:

  1. Wyszła bardzo ładnie, ja bym bardzo się cieszyła, dostając taki !! prezencik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Lubię takie prezenty, które są zrobione specjalnie dla konkretnej osoby :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też jestem z niej zadowolona ;) To było szczególne zadanie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Świetny pomysł, bardzo fajna podkładka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mam cichą nadzieję, że jej właściciel uważa podobnie ;)

      Usuń