sobota, 20 czerwca 2015

Wakacje i takie tam... :)

Morska - bransoletka pleciona (makrama)

Po dłuższej przerwie w pleceniu i w dekupażowych bransoletach także, w końcu powstała taka oto plecionka z koralami w stonowanych kolorach morza - zgodnie z zamówieniem :) Mam nadzieję, że będzie się dobrze nosiła podczas letnich wojaży ;)

bransoletka makrama

Właśnie otworzył się nowy sklep z elementami do tworzenia biżuterii, a ponieważ mam do niego jakieś 200m, to myślę, że te pleciugi będą się tu teraz pojawiać trochę częściej. W zamyśle mam już dwie kolejne :)

bransoleta makrama

bransoletka plecionka

splot makramowy

10 komentarzy:

  1. Urocza. Może być i wakacyjna i całoroczna. Fajna. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, też mam nadzieję, że będzie służyła przez okrągły rok :)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Bardzo fajna bransoletka. Jak dla mnie też zdecydowanie całoroczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna bransoletka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem nieskromnie, że też mi się podoba ;)
      Również serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  4. Bardzo.ladna, od razu kojarzy sie z latem, morzemi upragnionyi wakacjami ;-) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i życzę dużo słońca na wakacje! ;)

      Usuń
  5. Piękna. W moich ulubionych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń