sobota, 21 marca 2015

Wiosennie :)

Błękitek - pudełko/szkatułka na drobiazgi (4 przegrody)

Za nami pierwszy dzień kalendarzowej wiosny, więc u mnie na blogu również wiosennie :) Lekkie, jasne pudełko dla dziewczynki. Rolę główną gra tutaj piękny motyl, przesłonięty koronką.

szkatułka decoupage

Boki i wnętrze pudełka pomalowałam farbami akrylowymi. Tym razem nie użyłam mojego ulubionego gruntu - malowałam bezpośrednio na drewnie, bo lubię, kiedy słoje drewna są widoczne.
Jako nawiązanie do głównego motywu pudełka dodałam dekory pokryte koronką: niebieskie koło z białą koronką oraz białego motyla z koronką ufarbowaną wcześniej na niebiesko.

pudełko decoupage

Boki pudełka (jak i przegródki), po naniesieniu na nie niebieskich pasków, delikatnie pobieliłam metodą "suchego pędzla". Zdjęcia są niestety nocne, z lampą błyskową, więc musicie uwierzyć na słowo, że pudełko jest w rzeczywistości delikatniejsze, bardziej pastelowe.
Wykończenie boków i wnętrza pudełka matowe, motyla potraktowałam natomiast lakierem "jedwabisty połysk" :)

pudełko z motylem

A tu ujęcie w trochę innym świetle, ale to i tak jeszcze nie jest dokładnie to, co w rzeczywistości :)



Pracę zgłaszam do koronkowego wyzwania w DECUStyle :)


33 komentarze:

  1. Bardzo fajne rzeczy tworzysz pozwolisz ze sie tu zadomowie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca!
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace! Trafiłam tu za sprawą poniedziałków zapoznawczych :) I zostaję, bo tematyka Twoich działań jest mi bliska..
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Miło mi Cię gościć :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Piękny motyw motyla :) Cudowne wykonanie, i ta koronka dodała cudownego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Pomysł na to pudełko od dawna chodził mi po głowie - w końcu doczekał się realizacji :)

      Usuń
  5. Rewelacyjne pudełko - i wnętrze niebanalne...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pudełko,piękna kolorystyka i ten motyl...bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś myślałam, że nie lubię wszelkich niebieskości :) Chyba się myliłam ;)
      Pięknie pozdrawiam!

      Usuń
  7. Świetne pudełko-organizer :) Piękna kolorystyka:) Pozdrawiam ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Podobno służy na spinki i gumki do włosów :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i oczywiście zapraszam częściej, nie tylko z okazji party ;)

      Usuń
  9. Piękne pudełko, ten motyl rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie :) i za Twoje party też ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Cudowne pudełko. Ten motyw motyla z koronką to jest jak dla mnie HIT. Całość prezentuje się rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Dawno temu zrobiłam tego motyla w innej wersji kolorystycznej - tu można podglądnąć:
      http://dekombinacje.blogspot.com/2013/07/motylem-jestem.html

      Usuń
  12. Pięknie ozodbione pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dziękuję :) Zapraszam do obejrzenia także innych "dekombinacji" :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam serdecznie wśród Obserwatorów ;)

      Usuń
  14. Piękne :) Możnaby w nim trzymać herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne sa takie pudelka. Ja tez od czasu do czasu robie sobie pudelko lub tacke drewniana z roznymi wzorami, ale niestety nie mam cierpliwosci no i duzo podrozuje, wiec zdarza mi sie to okazyjnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też ostatnio mały zastój - czas czas czas! ciągle go mało ;)

      Usuń