niedziela, 1 marca 2015

Nie spać, czytać! ;)

Motyla Noga - zakładka do książki

Pomimo wielu nowych możliwości obcowania z literaturą, ja niezmiennie uwielbiam książki w tradycyjnej formie papierowej :) No a jeśli książka papierowa, to zakładka do niej wysoce wskazana. Powstała zatem kolejna - postarzona cieniowaniem i kropkowaniem.

zakładka do książki

Dla wygody dorobiłam uchwyt z dratwy, który wykonałam splotem makramowym. Dodatkowo wplotłam w niego 1 koronę norweską (z dziurką) :) Myślę, że dobrze się komponuje.

zakładka

 Pozostaje życzyć miłego czytania! :)

zakładka decoupage

14 komentarzy:

  1. Ślicznie tu. Jestem zachwycona!
    Dodaję do obserwowanych :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i zapraszam jak najczęściej :) Miłego oglądania ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ta zakładka jest przepiękna! Chciałabym taką <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tej akurat używam osobiście, ale zawsze można zrobić podobną :)

      Usuń
  3. Jest piękna zakłada to teraz książka w rączki i czytamy. :)
    Wspaniałości najprawdziwsze. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zakładka oczywiście już siedzi w książce :)

      Usuń
  4. Śliczna ta zakładka. Z taką czytanie jest jeszcze fajniejsze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sprawuje się bardzo dobrze :) dziękuję.
      Pozdrowienia!

      Usuń
  5. Zakładka niezwykła! Wyrazy uznania! Ostatnio marzą mi się toskańskie zakładki z cyprysami i słodkimi wzgórzami, ale taka motylowa jest bardzo na czasie, bo chcę poczuć się motylem :) MOTYLEM JESTEM :)
    Ciaooo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję :) Toskańskie zakładki - czemu nie! :) Takie marzenie to nie problem. Moje jest trochę większe, bo od dawna marzy mi się podróż do Toskanii właśnie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Zakładka jest moim faworytem. Bardzo w moim stylu i przydałabym mi się taka, nie powiem, bo ostatnio więcej czytam niż zwykle. Pozdrawiam. PS. Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa Anno :) Jakby co, to jestem do dyspozycji ;) Również pozdrawiam!

      Usuń
  7. śliczna jest...a swoją drogą to ładnie tu u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń