poniedziałek, 31 sierpnia 2015

W podróży...

Busola - pudełko na pierścionek zaręczynowy (choć zapewne przyda się i później) :) 

Pewien romantyczny narzeczony zwrócił się do mnie tuż przed wyjazdem, na którym planował się oświadczyć swojej wybrance. Szybkie akcje, ważne sprawy - to lubię! :) Co prawda zawsze w takich przypadkach boję się czy zdążę, ale jeśli mam podany termin końcowy, od którego nie ma odwołania, to jakoś zawsze staję na głowie i na wysokości zadania ;) 

W tym przypadku miało być oryginalnie - bez żadnych standardowych kwiatuszków, serc, etc. Jestem za!!
Miały być natomiast motywy podróży, postarzanie, przecieranie, itp. Dodałam jeszcze kropkowanie na biało i niebiesko (którego niestety na zdjęciach jakoś szczególnie nie widać - mea culpa).


pudełko na pierścionek zaręczynowy

Na wieczku dorzuciłam mały dekor w postaci kotwicy - delikatna aluzja... "zakotwiczenie" w związku, takie tam... ;) Ciekawe zapięcie dopełniło całości.
Aha, wnętrze pomalowałam na biało - czeka aż naniosę tam datę za pomocą transferu. Nie było jeszcze wiadomo, który dokładnie dzień zostanie wybrany na oświadczyny, rozumiecie... czekanie na odpowiedni moment ;)

pudełeczko na pierścionek zaręczynowy

No to chyba mogę uznać, że jakaś cząstka mnie podróżuje sobie teraz po... a właśnie, nie powiedziałam - po Norwegii! I niech się dobrze spisze! :D

pudełko decoupage

 
P.S. Z uwagi na małe rozmiary pudełka, zgłaszam je do wyzwania u Decu Style :) 

http://decustyle.blogspot.com/2015/08/vii-wyzwanie-may-decoupage.html

20 komentarzy:

  1. Prześliczne :) ja chętnie pierścionek (niekoniecznie zaręczynowy od razu) w takim pudełeczku przygarnę ;) Jakby ktoś coś ;p świetne jest i ta kotwica :) mmm pewnie wzbudza zachwyt w Norwegii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, rozpuszczę wici, że chcesz pierścionek w pudełeczku :D jakby ktoś coś ;)
      Wieści z Norwegii jeszcze nie dotarły, ale mam nadzieję, że wszystko się udało ;)

      Usuń
  2. Przepiękne jest, wspaniałe :))
    Uwielbiam takie klimaty :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany, ale fajne! Sama chciałabym dostać kiedyś pierścionek w takim ślicznym pudełeczku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie jesteś w tym odosobniona ;) (mówię oczywiście o pierścionku) ;)

      Usuń
  4. To się nazywa oryginalne pudełko na pierścionek zaręczynowy!
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, miało być przede wszystkim oryginalne - zgodnie z życzeniem :) Cieszę się, że się udało :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Cudowne pudełko! Zdecydowanie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podróżnicze? morskie? :) W każdym razie dziękuję bardzo :)

      Usuń
  6. Pudełko jest piękne. Motyw busoli jest symboliczny, szczególnie w kontekście pierścionka zarenczynowego. Wskazuje drogę do celu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tak tak, sporo tu symboliki :) i wszystko równie ważne :)

      Usuń